Daltonský žolík

 

Je jinou formou našeho známého Řádu Moudré sovy.
Ten děti rády získávaly, byly na něho pyšné,
ale už se jím v minulých měsících moc neprezentovaly.
A tak musela nastat určitá motivační změna :o)))
 
A tou jsou právě Daltonští žolíci.
Jako každý jiný žolík i tento má schopnost něco nahradit...,
a protože je jich několik druhů, může ho získat úplně každý.
Jeho vlastnictví je podmíněno týdenním ziskem konkrétního počtu Moudrých sov
- ty nám letos nahradily známá sluníčka.
 
Ze začátku bude onen počet pohyblivý,
protože zatím nejsem schopna říct,
jaký by mohl být průměrný týdenní sběračský úlovek.
 
První reakce dětí?
Nadšení a neskutečné kombinace :o)
 
Maťo: Takže, když budu mít já žolíka učitele a Domík taky,
tak vlastně budou 2 bloky v jeden den podle nás!
Já odpovídám, že záleží na konkrétní situaci vzhledem k výuce :o)

 

Aďa: Hmm, tak když budu mít žolíka kodex, tak můžu vlastně běhat po chodbě a tak...
Já odpovídám, že jeho vlastnictví neopravňuje nikoho k záměrnému porušování pravidel.
Aďa za svůj logický úsudek získala první Moudrou sovu.
Prostě mě převezla :o))
 
A.Š.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

25 Moudrých sov

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

35 Moudrých sov

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

45 Moudrých sov

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

60 Moudrých sov

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------