Vítejte ve světě Erilianu...

06.06.2012 19:11

 

 

 
Jaké to je být spisovatelem?
Co se vše musí stát, než se narodí kniha vonící tiskařskou černí a papírem?
Jak se dostanou ilustrace na správné místo v knize?
Jak se vlastně vzniká příběh?
 
Na tyto a ještě mnoho dalších otázek nám pomáhala hledat odpovědi
spisovatelka Tereza Janišová a ilustrátor Petr Vyoral.
Společně jsme se ve vyprávění přenesli do světa Erilianu,
do světa plného dobrodružství a napětí,
mýtických tvorů, kouzel, dobra i zla.
 
Kliknete-li na obrázek nahoře,
jako kouzlem se do onoho světa přenesete
a můžete si doslova osahat každičký detail příběhu.
Budete-li mít chuť, určitě můžete paní spisovatelce napsat :o)
 
Vyprávění nadchlo všechny zúčastněné.
Ať už to byly děti z 1. stupně,
které nezapomenou na domácího mazlíčka Kočkopýra, 
a nebo starší žáci ve druhém dopoledním vstupu
či paní učitelky, které neodolaly a přišly se podívat.
 
Oba naši hosté byli po svých prezentacích podrobeni často křížovému výslechu :o),
ale obstáli v něm znamenitě a každému tazateli se dostalo té správné odpovědi.
 
Na konci proběhla velká autogramiáda.
Podepisovaly se kousky papíru, památníčky, ruce, smálo se, povídalo, fotilo...
Skvělá atmosféra.
 
Teri a Petře,
ještě jednou díky za Vaši vzácnou návštěvu, krásné povídání
a budeme doufat, že nebylo poslední.

 

A.Š.

 

 

 

 

 

Vítejte ve světě Erilianu...Byl jsem tam....

hodnocení

Richard | 11.06.2012

Měli jste to super!!!. Knížka bude určitě taky dobrá a pujčím si ji v knihovně. Moc se těším až ji budu číst.

pozdrav

šimon | 11.06.2012

Prezentace o erilianovi se mi libila.Ťeším se až bude vycházet knížka.

hodnocení

katka | 11.06.2012

Podle mě to bylo super a určitě si jí koupím. A už se těším až si jí budu číst.:-D

hodnocení

Veronika | 11.06.2012

Bylo to super!!! Určirě si knížku koupím jak 1.díl tak i 2. díl nevěděla jsem že ta knžka existuje ale už vím že existuje.

Erilian

Dominik | 11.06.2012

moc jse mi to libilo. urcite si knižku erilian koupim.

Erilian

Danek | 11.06.2012

prezentace se mi líbila a už se moc těším až si tu knížku přečtu:)

Erilian

Hana | 11.06.2012

Przentace se mi líbila a už se těším do knihovny: )

Erilian

Jakub Chybík | 11.06.2012

Mněli zte to hezké pěkně připravené hezké fotky jste měli:)

psaní

Jindra Novák | 11.06.2012

Být spisovatelem je těžké!!!!!!!!!

názor

olík | 11.06.2012

Přednážka s vámi mě moc bavila protože ste inspirovali,a mislým že tao knížka je zajímavá,a zároven zábavná.Doufám ze se vám bude pořád dařit.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek